FAQ

1. Czym się zajmuję?

Zajmuję się wyszukiwaniem przystępnych cenowo biletów lotniczych, atrakcyjnych noclegów, transferów oraz atrakcji. Daję Wam wsparcie w samodzielnym zorganizowaniu całej budżetowej podróży od A do Z. MOJA FIRMA NIE JEST BIUREM PODRÓŻY! Musicie wiedzieć, że nie kupię biletów w Waszym imieniu. Pomogę w tym procesie, jednak samodzielnie dokonacie rezerwacji. Pomogę rozwiać wszelkie wątpliwości i udzielę wsparcia, na każdym z etapów rezerwacji. Pamiętajcie, że nie odpowiadam za błędy w dokonanych rezerwacjach, ani też za spóźnienia na samolot, czy też niedopełnienie dokumentów wjazdu do danego kraju. Nie odpowiadam za spóźniony czy anulowany lot oraz inne nienależyte wykonania zobowiązań przez hotele, czy inne podmioty. Moje propozycje nie zawierają ubezpieczenia w cenie – jego wykupienie leży po Waszej stronie.

2. Jaki jest czas oczekiwania na propozycje indywidualne?

Czas oczekiwania wynosi średnio od 4 do 10 dni roboczych. Wynosi tyle, ponieważ chcę wyszukać dla Ciebie jak najkorzystniejszą propozycję i potrzebuję na to trochę czasu, a ceny lotów zmieniają się z dnia na dzień. Jeżeli podróżujesz pilnie i Twoja podróż ma odbyć się w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia, wyszukam dla Ciebie oferty lotów/noclegów priorytetowo.

3. Czy możesz zrezygnować z wyjazdu i odzyskać 100% kosztów?

Niestety, większość wyjazdów zorganizowanych samodzielnie nie podlega anulacji, zwłaszcza gdy chodzi o bilety, które zazwyczaj są bezzwrotne. Warunki zwrotu kosztów zależą od konkretnego dostawcy, czy to linii lotniczych, hotelu czy transferu. Nie mam wpływu na te warunki i nie jestem zaangażowana w rozmowy dotyczące ewentualnych zwrotów.

4. Czy propozycje dedykowane są tak tanie jak propozycje dnia?